Saturday 24 September 2011

AKU MENANG ??? Your e-Mail ID has won!!!


HELLO,,,bace tajuk kat ats tu ! cer bace ?? bace kuat2 siket ! citenye macam ni,,tadi aku bukak la email aku,lame sangat dah tak bukak kan !! then aku pon cek la segala2 yang ade ! beratus2 email ! aiyoo,,bnyak betol !! then,,aku cek pulak bahagian SOAM,,then aku tengok ade email macam gamba bawah ni

klik untuk lebih besar dan jelas !! weh,,boleh percaya ke neh ?? macam tak percaya je !! dye kate email id aku telah menang !! gilerr,,,best tu hadiahnya ! huhu~ tapi aku tak taw la ni betol ke tidak !! mintak2 la betol ! aku pong terus lah isi maklumat yang dye suruh aku isi !! gile excited wehh !! kalau betol ape salahnye kan ! kih3,,,oky la,,tuje,,entry pendek !! nak pg umah kawan jap,,,mak dye meninggal ! jom sedekahkan alfatihah buat mak dye !

AL-FATIHAH

4 comments:

Nani said...

Nani pon prnah kena cam ni.. lebih kurang lah! tapi, Nani tak lyan.. hehe~ tkot mreka tipo.. zaman sekarang kn bnyk org main tipah tertipu ni..

nursyafiq naser said...

@Nanioh yeke,,,ntah la,,tak taw la nak caye ke tak !!

Just Mini Love said...

benda nie satu penipuan je la syafiq..
dah nama spam.. jgn di lyan..
maklumat ape syafiq bgi ? ati2 tkut kna hack.

mak sape meninggal ?

nursyafiq naser said...

@ieyza afieynamaklumat macam dalam gamba tu !! hah ? hacked ?? alaa,,macamane neh ??? takot la,,tak taw la plak !! hmm,,mak kawan kami !!! mak liyana zulkifli ! ijam kenal kot !