Friday 30 September 2011

entry "AKU MENANG ??? Your e-Mail ID has won!!!" tu betol lah !


berita mengejut !!korang ade tak bace entry lepas aku !sape belom bace,klik sini cepat,,aku ade ceritakan semuanya..lepas tu,tadi aku bukak la email kan,cek2 email,then ade relpy massege dari company yang aku menang tu la,,kalau korang nak tahu dengan lebih lajut,boleh bace neh..

Coca-Cola ONLINE LOTERE
PROMOSI / HADIAH ANUGERAH Jabatan
Coca Cola JALAN Stamford
Jambatan LONDON
SW1V 3DW
UNITED KINGDOM.

Dari meja Dr Brown Walter.

Nombor Tiket (RAHSIA)
Bilangan undi (RAHSIA)

Tahniah Pemenang bertuah,

Kami mengakui menerima data yang diminta dan pengesahan kebolehpercayaan anda dalam program ini universal. Sila ambil perhatian bahawa saya telah dikemukakan data yang dihasilkan, kepada kaunselor ketua YANG PROMOSI IBU PEJABAT COCA'COLA IBU PEJABAT (UK) dan Ibu Pejabat AGENSI PENGHANTARAN Scarlet PERKAPALAN di UNITED KINGDOM.Cek sumbangan anda dan yang paling dokumen untuk memudahkan undang-undang yang menunaikan cek oleh penerima, telah ditandatangani dan dihantar di pejabat ketua-PENGHANTARAN Scarlet. Sila ambil perhatian pejabat PENGHANTARAN Scarlet di UK akan memudahkan pembayaran kepada anda dengan segera. Anda telah menerima sumbangan cek daripada IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) jumlah wang sebanyak 1,000,000 Pounds Great Britain dan juga ini bukan loteri tetapi sumbangan daripada IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK)

Seperti yang anda telah diberitahu, derma ini diberikan secara rawak kepada individu di seluruh dunia, untuk pembangunan perniagaan peribadi mereka dan peningkatan rancangan pendidikan mereka. Objektifnya adalah untuk membuat perubahan yang ketara dalam taraf hidup masyarakat di seluruh Alam Semesta (Dari Amerika ke Eropah, Asia ke Afrika dan di seluruh), mungkin seperti dalam 20yrs seterusnya. Ini IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) telah memutuskan untuk berbuat demikian. BAORD COCA'COLA telah dapat meningkatkan lebih 20 bilion pound sejak 1901. Dan akan menggunakannya mengikut Kemudahan Syarikat untuk membuat perubahan ketara antara sekarang dan 20 tahun akan datang.

IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) dan penganjur antarabangsa program ini telah menemui sejumlah besar tuntutan berganda yang disebabkan oleh benefisiari yang memberitahu saudara-mara rakan-rakan rapat, peguam dan pihak ketiga kira-kira sumbangan mereka. Sebagai akibat ini, ini saudara-mara rakan-rakan rapat, peguam dan pihak ketiga cuba untuk menuntut hadiah bagi pihak Pemenang sebenar.

IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) juga telah hilang berjuta-juta dolar untuk orang-orang ini penipuan, dan telah mencapai keputusan dari ibu pejabat bahawa apa-apa tuntutan dua yang ditemui oleh Syarikat, akan mengakibatkan IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA pejabat (UK) membatalkanbahawa sumbangan tertentu, membuat kerugian bagi kedua-dua claimer double dan benefisiari sebenar, kerana ia diambil bahawa penerima sebenar adalah pemberi maklumat kepada claimer dua kali kira-kira sumbangan. Jadi anda adalah dengan ini dinasihatkan sekali lagi untuk memastikan semua maklumat sumbangan anda sulit daripada pihak ketiga seperti rakan, keluarga, rakan sekerja, wakil-wakil, dan sehingga award anda telah diserahkan sepenuhnya dan ditunaikan.

Ini adalah orang yang paling berkemungkinan untuk cuba menuntut sumbangan bagi pihak anda sebagai IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) telah menemui tuntutan dua kali ganda daripada kemungkinan yang disenaraikan di atas sebelum sekarang. Harap maaf bagi sebarang kesulitan ini mungkin menyebabkan, tetapi diberitahu bahawa IBU PEJABAT PROMOSI COCA'COLA (UK) telah hilang berjuta-juta dolar dan pound mengenai tuntutan dua kali dan melakukan segala yang mungkin untuk mengurangkan ini.

Termasuk di e-mel ini, adalah No TIKET anda akan digunakan apabila mendakwa sumbangan anda. No TIKET derma anda: RAHSIA ". Nombor ini hendaklah dirahsiakan oleh anda, kerana anda akan menggunakan ia dalam menerima dana anugerah anda.

Anda dengan segera menghubungi pegawai Pembayaran di pejabat Scarlet di United Kingdom bagi tuntutan sumbangan anda.Sila hubungi pegawai itu dalam maklumat di bawah.

MAKLUMAT HUBUNGAN.
Contact Person: Mr. RAHSIA
E-mail: RAHSIA@hotmail.com
Telefon: RAHSIA
Fax Direct: RAHSIA

Nota: Syarikat Terbuka Kurier Scarlet 7 hari 08:00-23:00

1) Nama Penuh Pemenang:
2) Present Alamat Penuh:
3) Nombor Telefon:
4) Negara \ bandar:
5) Pekerjaan:
6) Memenangi E-mel:
7) Jantina:
8) Jumlah Won:

Pastikan untuk memberitahu saya tentang surat-menyurat anda dengan kurier dalam bagi saya nasihat anda pada tindakan lanjut yang perlu diambil untuk memastikan bahawa kemenangan anda berjaya dipungut oleh anda.

Nota: Pastikan anda fail tuntutan anda dengan betul kepada pegawai kurier, memenangi hadiah, tiket number.At masa pembayaran memenangi hadiah.

Yang ikhlas,
Dr. Brown Walter
Pegawai Pengesahan Anugerah



SEMUA AYAT DIATAS SUDAH DI TRANSLATE DEKAT "GOOGLE TRANSLATE"
SURAT NI DALAM BAHASA INGGERIS ,KORANG MESTI TAK PAHAM NANTI !!


BOLEH PERCAYA KAA SEMUA NI ??? HARAP2 BETOL LAH !! AMINN....
REZEKI DATANG !

2 comments:

Jia A said...

wahh..insyaallah hadiah tu milik awakk! :).. amin2!

nursyafiq naser said...

@Jia A aminnn ya rabbal alamin !!!!