Saturday 29 October 2011

saya bergambar #


lame tak update kan ? hemm,,,memang lah,,penyakit malas dah melanda ..
btw,aku baru lepas tengok bola ni ! tahniah ye orang nogori sebab menang piala malaysia tahun ni ! aku org perak,saje2 nak menumpang sekaki rase nikmat kemenangan deme,,aku pon tak tahu nak sokong mane ! layan jela ,,kali ni nak tunjuk gamba je,,sebab aku baru dapat contact lens,so sesaje nak nunjuk siket ! haha..#gedik..













huyehh,,wrne grey contact lens aku ! aku pakai kat sekolah kan,semua kate aku baru lepas nanges ,bhaha# why ? memang lah,,lens ni ade effect mate bersinar..confident je pakai ! lepas ni mahu beli lagi !! bhuhu~

saya bergambar ni menggunakan camera digital fujifilm kesayangan ku,nanti dah ade duit mahu beli dslr pulak !

3 comments:

Unknown said...

ceh2 style bro~ suka lense.

Noorsha Muhamad said...

wow..contact lens..

nursyafiq naser said...

@Amir Baker haha,,sesaje je tu ! thanks ~