Monday 2 January 2012

freebies header ~


hello,,dah janji kan semalam ~ kali ni aku mesti tunaikan janji aku,lagipon nak cepat ni,sat gi nak masuk hostel dah ! sebelum masuk,aku nak bagi lah header yang dijanjikan yer...okey2,nak cepat ni...























haaa,,ape macam ?? okey ! kalau nak bagi tahu yaa,,ade mase aki online nanti aku approve komen2 korang yer,,,tqsm alls,,,,selamat belajar ~ dan selamat maju jaya ! kat bawah ni ade lagi aku nak bagi,,ambik taw ! tanda aku akan merindui korang smpai bila2...



design saje2 ~ ambik la kalau tak keberatan taw/....k lah,nak out dah ! asrama dah menuggu aku...selamat masuk sekolah ! BYE !!!!!

BARU BERAPE MINET DAH RINDU KAT QASEH ~



37 comments:

Farhan Kerewx said...

saya ambik :) nnti credit.

fiqah hamed said...

fiqah amek satu^^

Anonymous said...

alahai cantik yeee!!! pandai syapik buat!

Ain Zuhairi said...

nice la....ain ambil satu :)

dieya_pelangi said...

nice blog,,:) yg nie free ke? bleh ambil? comel la....:)

Nurul Iman said...

waa smartlah!
ambek satu boleh? :)

nursyafiq naser said...

@Farhan Kerewx okey farhan ~

nursyafiq naser said...

@fiqah hamed huhu,,okey ~

nursyafiq naser said...

@Cik Geehaha,,biase2 je ~

nursyafiq naser said...

@Ain Zuhairi okey ain ~

nursyafiq naser said...

@izatty fatihah tq izatty ~

nurul ily said...

syapik , ecah amek satu ehh :)

nursyafiq naser said...

@nurul ily okey echah ~

Ummu Hazama said...

nak satu boleh, jenis Apple berry, syukran, ya ^_^

nursyafiq naser said...

@Ummu Hazama same2 ~

Amy Rose said...

amik satu yeh :)

nursyafiq naser said...

@Amy Rose okeyy ~

Kristabella Rhea said...

hi
i suka tengok header2 u buat..simple and nice.. i amik 4 okay...

nti creditkn kt u !

Nur aqiLah said...

saya ambek satu :) thx

Nowa said...

Ainur amik satu :) Thankyou :)

Alia Syuhada said...

amik satu...

Nurul NajwaAbuBakar said...

lawa nye header..akk amik satu tau..temgs a lot..:)

Ellisa Syafiqah said...

Nak 1 :D

Ainaa Khodori said...

pndainya wat... jeles la.. huwhuw... taktaw nk plih mna 1... smua cntik2... keep it up =D

choi liawon said...

comey smue nye ,saye amek satu ye :)

Ana said...

wah! semua comel2 :) Ana amik satu tau!!

Unknown said...

syapikkk
sye nak amek satu yeahh . sbb baru buat blog .
sye nak tempah header kt syapikk . reply cepat2 yerr ^^

Unknown said...

saya nak amek satu dlu
sye nak tempah header . reply cpat2 okay :)

nursyafiq naser said...

@cik rerain nak temp0ah header ? hmmm,,,,sekarang ni bz lhamsebab nak exam..

Anonymous said...

nak amek satu.terima kasih :D

Atira's Greyson said...

@syapik nasersyapik klau x kberatan nk sruh buat header free 1 untk sy bleh x ? hee :D

tee atie said...

saya amek :)

whatever said...

saya ambil :)

Anies Wahab said...

anies amek yg eksperasi wajahmu. thanks :)

Unknown said...

assalamualakium...nk tanye awk edit sume bende nie kat mane??

nursyafiq naser said...

@Syarifah cahaya saya edit di photoshop . kenapa ya ?

Unknown said...

saya ambk satu .