Monday 6 February 2012

AKU SERBA BOLEH ?


AKU SERBA BOLEH ?
why korang kate macam tu ? maksud aku kawan2 aku kat sekolah lah ~ ramai yg kate ? hmmm,,,serba boleh macamane tu eh ?? cer bagi examples ..bagi aku,aku ni hanya insan biasa je,,mybe disebabkan sikap aku yg suka mencuba bende yg aku tak pernah cuba ni kot yg membuatkan korg boleh kata aku ni serba boleh ..contohnya,,kawan2 perempuan aku ramai kata "untung la sapa yg dapat kahwin dengan aku suatu hari nanti"sampai yg ade ajak aku kahwin terus pon adoo...haha..sebab diorang kate macam tu nak taw knape ? sebabnye adalah aku ni suka memasak,aku suka masak nasi goreng lpas tu bawak kesekolah,,,bagi kawan2 aku rase,,then respond positif sejambak dapat kat aku,,huh ~ kenytaannya aku ni memang jenis suka memasak tatkala tengah bosan2 kat rumah,,

contoh yg lain org kata kat aku,suara aku ni sedap ~ sodap macamane tu ? sedap sangat kaa ? hmm,pasai suara,aku memang agak terserlah la jugak,sebab start je darjah lima aku dah boleh menyanyi,jadi ketua nasyid,ketua boria n macam2 lagi la,,memang ade impian nak jadi seorang penyanyi suatu hari nanti,,so,jgn terkejut la kalau nampak mukaa aku kat dalam TV ,,haha#suka2...

dalam bidang sukan plak,,org selalu kata aku ni hebat main bola tampar dan pingpong...bola tampar dah memang sah favourite game aku la,,usah cakap la knape aku hebat#RIAK...hihi~pingpong plak,setakat ni,aku main kat hostel,aku tak pernah lagi dikalahkan oleh sesiapa..! tak percaya ? tanya lah sendiri kawan2 aku..bukan nak bangga,tapi kenyataan,,smpai ade org tanye aku tak nak masuk wakil seklah kaa ?? aku pon jawab ape ?"I DONT KNOW " sebab ape aku kate macam tu,sebabnye cikgu aku macam FUCK je dekat aku lagi sekarang ni,,,walaupon dia tahu aku ni boleh main,tapi dia tetap nak bagi org lain masuk wakil sekolah,,tak silap aku,,dulu cikgu yg fuck aku tu dia ada kata kat aku yg time aku form 2,aku dimangkat menjadi wakil sekolah dalam game pingpong tu,tapi aku lambat datang sekolah time hari perlawanan tu,smpai cikgu datang tuntut ke rumah..tapikan,rasenye rumah aku tak la jauh mane,,sebelah sekolah je pon ~ tu pon nak berkira ka ? perkara remeh je pon,,,aku rase mybe cikgu nak aku berdisiplin dan datang tepat pada waktunya,,,tak silap aku knpa aku lambat time tu,rasenye aku tengok tv..haha#sempat lagi aku berbuat demikian kan..

macam2 petandingan jugak la aku masuk,,smpai ade time aku form3 dulu cikgu sekolah rendah aku calling aku balik suruh aku masuk pertandingan nyanyian solo peringkat negeri,,hebat sangat kaa aku ?? pelik2...tapi aku tak de la nak berbangga bagai,aku tahu,kemampuan yg ada pada diiri aku ni aku takkan salah gunakan,,insyaallah aku akan gunakan kejalan yg betul,,,,untuk kepentingan diri aku jugak kan ~so,,,setakat itu jelah entry kali ni,,yg ada sesuatu kelebihan pada diri tu,gunakanlah dengan baik yaa,jgn sia2kan kelebihan yg ada,,

depa kata aku edit gambar ni cantik ! TQSM..

tak semua org ada kelebihan,,bagaikan dalam seribu hanya sorg je yg dapat,,adakah yg sorang itu anda ? kalau YA !,,Gunakan dengan baik ye...

2 comments:

Leeya Hezlin said...

memang cantik pun syafiq edit gambar tu... :)

nursyafiq naser said...

@Leeya Hezlinhaha,,terima kasih awak ~