Tuesday 7 February 2012

hish,,cepat laa...

 mood,,tengah tunggu kakak ;(

 

grrrrr,,,geram gilaa,,,pukul berape nak smpai ni wahai kakak ?? aku beria lah siap awal,,rupe-rupenye baru smpai bt gajah ~ hmmm,,,disebabkan masalah ini,sempat la aku ber entry kali ni..aku rase ini entry terakhir aku sebelum masuk hostel karang ! 

qaseh tak daa,dia,n kakak aku lg 2 org pegi lumut,nak bawak qaseh pi mandi kat MARINA water world tu,,FYI,,marina tu tak la besar sangat macam kat LOST WORLD, dan SUNWAY LAGOON tu,,tempatnya agak kecik siket la,eh2,tak siket,tapi banyak..hewhew.. so,siket lagi,aku nak ke ipoh,nak beli buku kat parade,,kat sane ade popular,the most popular book store ,mane lagi,FOFULAR la kan,,hmmm,,nak borong buku banyak2,,boleh buat latihan,boleh dapat straight A's dalam spm tahun ni ~ oyeahh ~

tak smpai2 lagi kakak aku ni,,gereemmmm betul la aku,beria suruh aku siap awal,padahal dia yg lambat ~ dushhh  !! aku rase,mybe aku smpai hostel dalam pkol 10 lebih etc. sebab macam tu kakak aku kate kat aku,aku risau la jugak,kot pakcik guard tak sporting dengan aku,tetibe mintak nama aku then bagi kat warden,mampus aku,,tapi kalau warden taw sekalipon,aku harap dia tak marah la,,kalau ye pon warden nak marah,,terpakse la aku mencilok or menyelinap mane2 pagar then panjat masuk ..tak silap aku,,,dalam lingkungan pkol 10 tu org tengah prep lagi,,,risau la jugak..huuuu~ malam ni memang mencabar bg aku,,

rasenye tu je lah kot,,idea tak datang banyak ini petang,so dapat la serba sedikit kisah aku petang2 cenggini kan,,nanti,kalau ade mase aku type2 lagi yaaa...

yeyey,,minggu ni nak buat latihan petanque,,doakan pasukan petanque sekolah kami menang ye,,aminnn ~
lot of  ♥♥♥  from syapikk ~

No comments: