Friday 27 July 2012

pose ni ....

hemmm,,bulan puasa ni,,asrama skolah aku kasik balik tiap2 minggu,,but ~ aku tak suka gila,,sebab kalau balik tiap2 minggu bosan lah kan,,nak jugak merasa berbuka ngan kawan2 pada hujung minggu kan,,hemmp,,nak buat macame,,terpaksa la akur dengan kehendak pengetua skolah,dia yg bagi tiap2 minggu balik ni,,sesetengah org tak suka balik tiap2 minggu,,for the example aku la,,,,tapi sesetengah org suka plak,,,pelik betul.apela yg best balik rumah,bukan ade ape2,,kalau duduk rumah,,bajet je aku nak bawak balik buku,,konon nak study la,,,tapi haprak ! ape pun tak buat,melayan internet,netbook,,fon je yg aku tahu,,belaja langsung aku tak usik satu pun,,tu yang aku tak suka tu,,sesetengah org yela boleh belajar dalam suasana cenggitu,,but aku ! ta boleh ! kejap2 bukan FB,,kalau dudk di asrama boleh la jugak aku belajar,,pengaruh dari rakan2 yg nak belajar tu,,,aku pun terikut la sama,tak ke positif tu,,,dapat belajar,ilmu masuk walaupun hari cuti,,

besok,,,cikgu fizik aku paksa datang kelas dia,,terpaksa la ikut,minggu depan plak exam kecil2lan untuk akhir tahun ni,,cikgu2 nak uji sikit para pelajar ni skolah kami..lepas raya nanti trial ;/ kejap je rasanya,,lpas tu habis skolah ~ hajat dihati nak sambung belajar,,harap2 termakbul la hajat aku ,,,sama2 kita berusaha naa,,,k laaa...bye2

No comments: