Sunday 17 February 2013

my super duper fashionshow header

hye,header nak tukar lagi kali ni  ! lepas je daripada blogwalking tadi,teringat dekat blog kak dani yang merupakan microsoft excel doodles , dia buat doodles hanya menggunakan microsoft excel saja,so daripada situ,aku dapat inspirasi untuk mencuba sesuatu yang baru , yes ! i get it ! hanya berpandukan asas yang diajar daripada blog kak dani tersebut akhirnya aku berjaya jugak jadikan seorang doodle perempuan yang anggun bertudung dan berbaju *eh eh ~

mula2,cadang memang nak lukis doodle je,tapi tengok2 terlajak smpai buat header pulak,idea mncurah2 sampai bertan-tan curahan air tersebut tak dapat aku kumpulkan,errr* so,dah terlajak tu,mana nak patah balik,aku teruskan jela,inspirasi datang jugak apabila time lukis doodle tu aku lukis doodle yg pakai baju meleret-leret seolah2 macam berada diatas pentas fashionshow gitu,,then apa lagi,tambah lah segala bagai yang berkenaan dengan pentas fashion kan ,akhirnya jadilah macam ni,,aku rasa inilah pertama kali aku buat header super duper punya,kalau org nak tempah macam ni,aku akan cas rm15.00 sahaja,sebab bukannya aku mencekik darah ! tetapi aku rasa benda ni agak rumit dan memerlukan ketelitian yang tajam,perlu focus seratus percent !! kalau ado nyamuk suruh org lain yang tamparkan kay ,, so inilah hasilnya ! wah wah !!


sebelum,baru je berapa hari buat dah nak tukar ! mesti dia sedih kan ~




selepas ~ sorry,doodle takda mata sebab aku tak arif lagi nak melukis mata yang agak terbaik ! masih dalam pembelajaran maybe !! how do you feel ? ada rasa macam kat atas pentas peragaan tak ? originally draw by me okay ! takdek copycats mana2 doodles yang lain pom ~ tapi kalau aku rasa macam semak je header ni,aku pasti akan tukar balik ! dont worry ah followers aku !!

mkay ah,! aku harus tidur awal harini sebab besok pagi nak pegi lumut ! naik bas pulak tu ! hmkay ! byee..komen sikit tau ! eh eh ! banyak2 pun takpa ,,,xD



try lukis donut ni guna excel jugak ~ nampak menyelerakan tak ? 


3 comments:

creamlovebunny said...

wah, comel doodle

nursyafiq naser said...

@creamlovebunnytq awak ~

nurdani said...

wah wah..cantiknya. senang kan guna excel? hebat!