Thursday 29 September 2011

I HAVE MY OWN CONTACT LENS


HELLO EVELIBADY~lame tak entry2 ni kan ! mesti korang windu kat aku kan !! alaa,,cakap jela ! aku tak marah ! hihokk~sekarang ni kan ! aku kan , aku dah ade contact lens sendiri ! huhu~ tak yah la nak edit2 dah mate aku yang burokk ni ,,aku pilih warne biru ! menawan tak ? haha,,lelaki macam aku,sesuai la pakai warne biru !!aku memang suke gile ! tapi itu semlam.ary ni ! aku memang tak suke gile sebabnye,air contact lens ni kan,dah abeh ! dah kering !! aloooooh,,macamane neh kawan2 !! aku risau ni !! sape boleh bagi pendapat,kalau contact lens ni abeh airnya kan,ape akan jadi ek ? rosak ke ?? or selain darypada itu ??please give me your lesson about contact lens ni ! aku first time pakai la!! please laaa,,,,korang komen taw ! risau ni ! ary ni,,aku tak sekolah,,so memang aku akan ajak mak aku pegi beli segala benda untuk contat lens neh !! arap2 tempat yang dituju tu ade la menjualnye !!!

eh korang,,komen tak sikit pasai pendapat korang kalau contact lens ni dah kering kerana tak dapat air yang banyak !! please help me !!!






No comments: