Tuesday 29 November 2011

aku buntu ni !



hey,sebelum tu nak cakap ni "lame tak jumpe kan !!"
hah,udah2..berbalik kepada tajuk asal,,AKU BUNTU NI ,,why ? buntu sebab ape ? sebabnye,aku nak try balik ingat email2 n password2 aku,,,kalau dulu sebelum aku create account ke hapee ke,aku mesti akan catat email n password supaya lebih memudahkan untuk kita mengingatinyer,,tapi sekarang ni aku pon tak taw kenape sebelum aku buat ape2 aku tak ctat,hebat sngt dah ke sampai buleh ingat beribu riban email n password ko tu syapik !!! haa,,tu le padahnye,,sekarang ni dah diserang migrain dah ni ..DAMN!!

tolong sayoo,,,
saye nak balik email2 aku yg dulu2 tu,naseb le ade yang sebelum2 ni punye aku ctat,tapi ade jugak yang still ade tapi smpai sekarang tak aktif ape pon disebabkan masalah ni lah ..serba salah rasenye,kalau la aku catat ape2 sebelum buat tu,kan senang ~..sekarang ni,kalau nak bukak balik email2 yang dulu2 punye dah tak boleh..

aku buat entry ni sebab aku nak join contest ini,contest ni pulak dah tentukan plak email yg mane dye nak antakan detail2 kat kite tentang contest ini,so,,contest ni peginya anta kat email aku yang aku tak ingat ni,so,memang masalah le aku nak kate kat sini,so,terbantut lah harapan aku nak join contest tu,,sabaa jela...#kalau masuk pon bukannye menang pon...tapi,kalau kita ada usaha insyaallah kite buleh dapat kejayaan,,

so,kepada sesiapa yang nak join,boleh la klik SINI !
hadiahnye lumayan gile,,rugi kalau korg tak nak join,,,walaupon aku tak buleh join,aku tetap akan promot contest ni kat korg ya...okey,nak ingatkan sebelum terlambat,,so korang join le ramai2 taw..sampai disini saja lah entry kali ni yer,ape2 hal,kita borak2 lagi naaa,,..

komen la kalau sudi,sama2 kita kongsikan pendapat tentang masalah yang dihadapi ini#



syapik akan balas kunjungan korang kalau korg sudi datang sini yer,,woot2#....

antara yang menarik #LETS SEE....
Super sleuths, Where Is The Party?
Here's to the refreshingly different!
Looking for a BIS Plan that is pocket-friendly?
http://www.churpchurp.com/syafiqnasZ/share/eCurveAlvin

2 comments:

Nurul Ainee ♥ said...

nice edit maa .. lawalawalawa .. sukesukesuke

nursyafiq naser said...

@missyunhaha,,thanks ~