Wednesday 30 November 2011

dah buat,tapi tak mau SAVE !


nampak gamba kat atas ni ? kalau nampak bagus !
haa,,susah betul ler..penat aku lukis cantek2 doodle atas tu,tapi tak boleh nak save ler,,tak taw le knape..tempat nak save tu tak buleh nak tekan,,macam kat dalam gambar bawah ni//


kenapa ? aku pon tak tahu kenapa,,sabaa jeler..maksudnya memang tak boleh nak save ler,terpaksa la berdoodle guna photoshop ..sape tahu kenapa jadi macam ni,tolong aku yer..
lagipon,aku baru nak berjinak2 dengan paint tool sai ni,,so memang banyak bende lagi lah yang perlu aku belajar kan,..

besok aku ikot kakak aku ke kL..tak dapek la nak jumpe qaseh,cium2 qaseh macam hari2 biase dah,,,mesti rindu dia hari2,,mintak2 la tak bosan duduk kat umah kakak aku tu,aminnn#..

cuti2 ni korang buat ape je eh ? tak bosan ke ? kalau yang dapat pegi jalan2 melancong tu untungler sebab dapat jalan2,mesti best kan ? aku tak kemane pon,,sedih kan ? hahar..
tahun depan aku SPM,tak taw la macamane keadaannye..takut giler.tak boleh nak dibayangkan,lepas tu nak kerje n capai ape yang aku nak selama ni#insyaallah,,aku hanya mampu berdoa je supaya masa depan aku menjadi cerah,,semua org mengharapkan bende yang positif kan,ta de sape yang masa depan kita jadi gelap gelita,so kita mestilah sentiasa berdoa kepada tuhan..jangan menharap sesuatu tanpa usaha...

so,ambillaah iktibar dari apa yang pernah berlaku dalam hidup korang yer,,rasenye tu je lah kot entry kali ni,,eh2,kalau korang taw macamae nak buat paint tool sai jadi boleh save balik,bantu yer...


mood KFC 
tengah tunggu kakak aku sampai ni ~ cepat le...woot2#

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ 



2 comments:

Husna Hamzah's said...

its mean paint tool sai syapik dah expired :)kene renew balik , boleh downdload yang full version dekat blog akak :D yang tuh boleh tahan lama .

nursyafiq naser said...

@♥ Nurhusna Syabani Hamzah ♥ ohh,,yeke ~ okey2,nanti syapik renew balik insyaallah ! thanks kak una ♥