Wednesday 2 January 2013

akhirnya..

hypp,,sebenarnya dah lama aku nak update,tapi masalah laptop yang membuatkan aku terasa malas sangat nak update , kali ni aku pergi internet desa je update . senang ! keyboard pun best ~ kali ni aku nak uaruar kan bahawasanya followers aku sudah pun mencecah 700 orang, alhamdulillah,walaupun blog ni jarang sama sekali untuk aku update, tapi ade jugak followers yang setia nak follow aku. terima kasih buddies , love you..



kan ? siap printscreen lagi you ,, kenangan la katekan . sedar atau buat2 taksedar,harini dah masuk 3 haribulan pun kan. aku masih lagi tanam anggur yang tak pun berbuah2 , atau mungkin takkan berbuah pun.. penat dan fade up terus nak tunggu kerja yang aku mohon dulu, sampai sekarang tak panggil2 lagi.. sape tak geram,,tapi ! aku takkan berputus asa untuk mencari kerja lain ..doakan aku moga2 semua nya selamat .

dah masuk 2013 ni , semua pakat post azam baru kan ? azam aku tahun ni,simple je,tapi agak rumit kalau aku tak berusaha untuk kearahnya . nak tahu ? kita share ah..

1- aku nak berubah , aku nak jadikan diri aku ni more too islamic .. aku nak jadi macam time sekolah rendah dulu,,rajin baca alquran setiap maghrib n subuh .. kurangkan tengok benda2 yang kurang berfaedah e.t.c
2- seterusnya,aku nak dapatkan jugak DSLR yang sudah sekian lama aku idam2kan , aku perapp je impian tu smpai sekarang,tunggu masa untuk dibeli je,,tapi masalah kewangan yang membantutkan perjalan aku,so,ape yg aku perlu buat ? kerja la kan ? aku yakin, i can get that camera as soon as possible.in syaa allah !

itu jela azam aku .. only that ! tak mampu nak simpan azam banyak2,nanti tak tertunai naya ! sometimes,aku jealous bila dengar kawan2 aku ramai yg dah berkerja ! tapi aku ! urghhhhh ~ tension betul..mak aku pun kata,aku ni suka memilih kerja ..memang ! aku ni memilih sikit kalau bab2 kerja ni,,aku bukan jenis yg suka buat kerja yang aku tak suka terutamanya ! bagila kerja yang aku suka,then takpasal2 aku seronok buat kerja tu dah aku pun akan terus bersemangat untuk berbakti ! haaaa,,gempak gituu kan..

so,mudah2han aku dapat la kerja kan..aminnnn ~ eh2,nak tahu ? start satu hari bulan ritu aku dah mula2 rajinkan tangan ,untuk tulis diari,smpai sekarang aku still menulis..tak caye kan ? tapi itulah hakikatnya..huhu,,KBYE !!

korang ,,try lah cari novel bertajuk '' sayangku merajuk'' wa nak cakap kat lu , novel ni superb gila ! best gila ! ha ape lagi ! awesome gila.. romantik gilagila,sampai satu tahap tu aku boleh menangis airmata jantan kau tahu ! ini kisah benar yang tak perlu dijadikan tauladan pun..jgn ambik kesah please,, cari tau ? aku baca pun sehari je novel tu sebab novel tu telah menarik minat aku untuk membacanya dengan lebih faster ! lastly,aku happy gila bila dapat tahu yang..................................................(sory line tarak) so,korang haruslah membacanya sendiri kay ! yang berdekatan dengan aku untungah,boleh pinjam .. sape nak pinjam ? mentionkan la ye..

No comments: