Monday 14 January 2013

barulah berteman ..



haiya,, apa sudah jadi pun aku tak tau ler , dah nak dekat pkul 5 pagi pun aku tak tidur2 lagi . tak tau la kenapa dengan aku harini . tapi masa yang ada ni taknak la dibazirkan macam tu saje kan, lebih2 baik aku kongsi story2 yang mungkin bermanafaat bagi aku , hmmp , harini netbook yang sudah sekian lama dibaiki ni kembali ada didalam dakapan aku 24jam .. baru je lepas dibaiki di GIATMARA seri iskandar . so,lepas ni boleh la aku selalu update blog ni ! lagipun kat KFC ni wifi on24jam,so memang takdek halangan lah .

kali ni, boleh dianggap tak bosan sgt lah sebab netbook ni dah ada. kalau tak , sebelum ni murung , mendap ! semua lah ada , olehsebab tiada apa2 yang boleh aku buat ! balikbalik,tatap benda yang sama, so bila dah ada netbook ni , agak low la sikit suhu kemurungan aku ni , harini kat hostel tinggal aku sorang2 je. abang ajib balik rumah kot ! so , habis keje pukul 12 setengah malam , aku terpaksa harungi duduk kat hostel ni sorang2, rasa2nya takda ape2 pun , in syaa allah ! harap2 macam tu la,,

hari rabu ni manager bagi cuti ! so ,nilah masanya untuk aku fokus nak isi borang2 UPU ,no pin pun tak beli lagi ni,masalah betul ! tadikan , cek twitter , then ade schoolmate aku kata '' betul ke kau dapat tawaran UITM ?? '' hah ? biar betul ! tak mintak ape2 pun lagi, isi borang pun belum lagi , pasaipa dia kata macam tu ? pelik sungguh ! tak tahu la mana dia dapat cerita tentang tu , tapi kalau betul pun apa lah salahnya,memang aku nak masuk UITM pun, ambik bahagian graphic designer ! teringin gila nak masuk jurusan tu ! dengar cerita,jurusan tu susah nak dapat ! bukan calang2 orang je boleh dapat ! tidak ! aku akan terus usaha berdoa supaya rezeki aku kearah jurusan yang aku idam2kan tu !!

when i sit alone .,  i must always be stronger ! god always with me in syaa allah ! so, what is the good choice is pray to allah and alwaysalways pray to be good muslims ..

No comments: