Tuesday 15 January 2013

suka tetapi ada jugak duka /

alhamdulillah ! kerja harini selesai sudah , penatnya macam biasa lah memang dah hari2 aku merintih penat, tapi bukan ada sapa2 dengar pun ..hanya aku sorang je yang rasainya , . macam biasa lah , habis saje kerja mesti ade ayam kfc yang tak de org nak beli kan , then harini memang aku dah berniat sungguh2 dah dalam hati ni nak ambik bawak balik, bukan aku yang nak makan, tapi aku nak bagi adik aku , dia duduk hostel , so sesekali nak la jugak bagi  juadah kat dia kan , pasang niat memang dari siang tadi dah , ceyy , dah ready dah , dah siap letak dalam box kfc dah pun, prepare awal2 la kan, nanti senang , lagipun lebihan ayam harini tak banyak ! dan hanya aku sorang je yang dapat bawak balik , bhaha ! jahat tak ? aku copp  dulu , aku la dapat ! ceyy,..sambung balik kerja sambil dalam fikiran ni terawang2 wajah adik aku yang tengah suka dapat something dari abang dia , senyum sorang2 ! gila kejap,,

tapikan,time nak balik, dah selesai semua kerja2 aku tengok2 ayam aku hilang ! DAMN ! memang sengaja je kan nak bagi aku sedih ! sedih gila , aku xcited dah nak bawak balik , itu yang susah tu , bila aku taknak bukan main bersepah2,sampai berbuang2 ayam tu,tapi bila aku betul2 nak,hilang pulak ! aku tak syak pun ade orang ambik,tapi aku syak ade orang buang ayam tu dalam trash ! sebab besok ada siapa ntah nak datang KFC kami tu, tapi aku takdek ! esok aku cuti ! rehatrehatrehat ! tapi tak tahu lah dapat betul2 rehat ke tidak kan , macam2 rancangan dalam masa sehari tu , buat ke tak buat nantikan jelah besok !

k ah , maap la ye dik, tak dapek nak bagi hang ! lain kali ah ye..


No comments: