Sunday 13 January 2013

lama lagi ke ?



setiap masa, setiap saat aku masih menghitung hari yang semakin berganjak laju ni ! tapi hidup aku kali ni macam lembab semacam je, nak tunggu sehari macam lambat semacam , maybe disebabkan keadaan aku yang masih kurang selesa lagi kot ! kehidupan aku sekarang ni agak sunyi sepi  , balik kerja , basuh baju , mandi,solat then tidur ! diri semakin tak terurus ! dulu, bukan main bosan duduk kat rumah ! tapi sekarang ni rasa rindu pun ada, kadang2 fade up jugak kerja ni , tapi bila dipikir2kan balik , baik aku teruskan ! aku nak macam2, kalau tak kerja ape yang aku nak tu takdek la , jangan harap lah nak dapat kan , so , imust go on with a lot of patiently !

sampai satu tahap kan , sebelum tidur aku selalu sangat cakap sorang ! aku takdek teman nak bersembang , buat santapan masa aku ni , time kerja ramai kawan, tapi time dah habis kerja yang bosan terlampau lah bosan, so ,kadang2 aku pun tak sedar ape yang dah jadi kat diri aku ni , grrrr ''/ sabar jela mengharungi hari2 yang mendatang ni .. doa tak putus2 keluar dari mulut aku ni, harap tuhan sentiasa lah dengar rintihan hati aku ni kan ..

can you be mine ? untuk teman bersembang je . 

No comments: