Wednesday 21 August 2013

perghhhh ! lama siot tak update :)

assalamualaikum menjadi pembuka bicara kita hari ni . erh , rasa macam kekok gila dah sekarang ni kalau nak type panjang-panjang especially bila nak mengarang dekat blog gua yang gila punya lama dah tak berusik . biasa lah, budak U yang semakin busy dengan segala macam ni kan , semua benda kami yang kena hadap , ni ! next week kami kena kendalikan majlis perasmian untuk bulan kemerdekaan pulak , semua benda tak prepare lagi . besok khamis 22 haribulan dah nak pergi lawan bola tampar pulak untuk sukan-sukan sekolah pra-u daerah perak tengah . dengan latihannya yang memang agak kurang lah aku nak kata kat sini  . dua hari uols , bayangkanlah ,dengan our team yang memang sebilanagn saja je yang boleh main , fuhh tension kut . tapi inshaallah sekurang-kurangnya kami ada hantar wakil dan sekaligus tak memalukan sekolah sendiri ni haa .

next, minggu depan pulak bila dah rasmi bulan merdeka tu kira macam dah crouded gila lah masa ni hah.dengan nak gantung-gantung bendera segala , nak hias bilik seni , mural CIDB , hanya tuhan saja lah yang tahu betapa serabutnya kepala ni sekarang , semua benda nak tumpu woi , . baju kat hostel banyak tak basuh lagi tu . cadangnya nak rendam je dengan downy , mudah kerja kan ? kalau ade bau-bau wangi tu aku lah tu ,puih puih !

haa,minggu depan jugak alhamdulillah segala hajat selama ni aku penda dapat jugak . memandangkan aku duduk hostel kan , alhamdulillah lagi sekali sebab hostel pelajar-pelajar asrama sekolahh ni terpilih mewakili pertandingan paintball peringkat negeri perak yang akan dilangsungkat di pulau pangkor , selama ni aku dengar je cerita dari member-member yang pernah pergi lawan permainan paintball peringkat kebangsaan uols ,kebangsaan , sila jelous disitu . memandangkan aku tak terpilih time tu , alhamdulillah lagi segali aku nak ucapkan sebab kali ni peluang tu datang pulak memaut bahu aku . tanpa aku tolak , aku terima dengan tangan yang terbuka luas punya luasnya lah . kahkah xd

tula org cakap,dengan berkat besabar kita,ada jugak peluang tu untuk kita dapat . yang penting sekarang ni ialah bersabar .tu ja , mudah kan ? so,inshaallah hari jumaat akan kami berangkat kesana . mudah-mudahan segalanya selamat dan terkwal . mintak doa jugak dari semua supaya dapat mendoakan kejayaan sekolah kami besok ya dalam pertandingan bola tampar peringkat daerah bagi sukan-sukan pra-u daerah perak tengah . k , see you soon ,

1 comment:

Jia A said...

Assalamualaikum n selamat sejahtera.

Jia ada berita gembira niy, for those siapa2 la yang nak income lebih sikit or memang dah tak ada sen, bole la ikut cara ni. Jia act pun baru jer join.

Ada satu laman web ni, macam nuffnang la, tapi nuffnang untuk siapa yang ada blog saje, but this untuk semua. Bila kita register, korang dah dapat $25 , serius, ta caye bole try dulu, bila da register tu korang bole la ambil link promotion kat bawah, paste jer kat mana2 sama ada siapa ada blog ke, malah facebook ini juga..

Setiap membe korang klik link n register, korang bole dapat $5. Best kan ? So jom lah try, mana tahu rezeki korang ke

Register free jer, tak kena bayar pun
Link : http://cashjite.com/index.php?share=21417