Wednesday 16 January 2013

selesai jugak ..


hari ini aku cuti , so takyah nak pikir kerja pun harini, semalam balik keje pukul 1 tidur pukul 3 lebih , mata memang tak boleh nak halang dah kesan mengantuknya usah tanya lah macamana , penat plus ngantuk hari semalam punya pun tak hilang lagi , so inilah masa yang ditunggu2 agaknya bagi meng qada' balik semuanya..sedar2 jam pukul 12 , kalau boleh memang nak sambung balik , tapi tak boleh,sebab nak balik parit harini , bangun2 terus menggelabah sebab risau mak tinggalkan aku , dah janji dengan dia ..

terus pg mandi , siap2 dan tuju ke bus stop , sebelum tu singgah kedai kek , as my breakfast ! dari semalam tahan lapar kau tahu ! akhirnya,dapat jugak makan donut yang aku beli tu , donut dia lembut selembut sutera , tambahan pulak kesedapan , bila turun masuk dalam perut aku ,pergh nikmatnya ..

dah naik bus ==> sampai bota then solat ==> balik paret ==pegi BSN beli number pin UPU ..

yes,akhirnya dah beli jugak number pin upu..isi awal2 kan senang , dah la aku sebok memanjang .masa yang terluang ni aku manfaatkan betul2,,semuanya dah selesai , dah siap isi borang dah pun tadi..so lepas ni aku takperlu la risau semua tu,.

k ah .tu je,BYE


No comments: